فروش
نوشته شده توسط : علی شریعتی

خرید عطر ادکلن لکسوس مشکی با قیمت مناسب و کیفیت خوب به عنوان یکی از ادکلن های پر فروش رده های متوسط و اقتصادی بازار عطر و ادکلن در جهان می باشند. 

غلظت مرزی مواد مختلف تفاوت بسیار زیادی با هم دارند. به عنوان مثال غلظت مرزی اتانول ۵ میلیون برابر غلظت مرزی متیل تیول است؛ به این معنی که متیل تیول در مقایسه با اتانول، در غلظت های بسیار کمتری توسط سیستم بویایی شناسایی می شود. از پارامترهای دخیل در مقدار غلظت مرزی یک ترکیب می توان به گیرنده های بوی سیستم بویایی انسان و خواص مولکول از قبیل حلالیت و قطبیت که تابعی از گروه های عاملی، وزن و ساختار مولکولی ماده است، اشاره کرد.

یکی دیگر از مباحث مربوط به بو، اندازه گیری آن است. معمول ترین معیار و مقیاس اندازه گیری بو European Odor Unit و یا به اختصار OUE است، که مراحل اندازه گیری بو به وسیله ی این معیار به شرح زیر است:

 برای یک ماده مشخص ابتدا باید حد کشف یا حد تشخیص بوی آن ماده تعیین گردد. حدکشف یک بو در هوا غلظتی از آن ماده در هوا است هرگاه نیمی از افراد بتوانند آن بو را درک کنند. همچنین حد تشخیص غلظتی از ماده در هوا است که نیمی از افراد قادر به تشخیص و تفکیک آن از محیط بدون بو و همچنین از محیطی با بوی دیگر باشند. غلظت حد تشخیص معمولا ۲ تا ۵ برابر غلظت حد کشف است





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: